2010. december 25., szombat

Váratlan ajándék






A blogom 1. születésnapjára meghirdettet játék során az egyik nyertesem Yasmine volt. Örömmel értesültem róla, hogy tetszettek az ajándékaim, sőt külön öröm volt számomra, hogy megajándékozhattam, mert azt írta ő még sohasem nyert semmit. Tegnap este azonban nálam is csöngetett a postás. Nagy izgalommal vettem át a csomagot, vajon ki küldhet nekem ajándékot? Rögtön láttam, hogy a megajándékozott ajándékozott meg engem, mégpedig ezzel a gyönyörű mézeskalács adventi koszorúval és mellé sok kedves szóval.

Kedves Yasmine, nem tudom ki lepődött meg jobban? Nagyon-nagyon örültem az ajándéknak. Bevallom én még sohasem sütöttem mézeskalácsot és mindig elismerően nézegettem azokat a blogokat, ahol szebbnél szebb és ötletesebbnél ötletesebb figurákkal és díszítésekkel találkoztam. De ez a darab különösen értékes számomra, mert tőled kaptam, a két kezed munkája. Ígérem nagyon vigyázni fogok rá. Köszönöm ezt a kedves gesztust és hogy gondoltál rám.


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, szeretettel készítettem. :)
    Egy nagy félelmem volt, hogy a postán össze-vissza hajigálják majd, és apró darabokban érkezik.
    De úgy látom, sikerült épségben odaérnie :)

    VálaszTörlés

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!