2012. január 28., szombat

Gránátalmás kiwi-narancs saláta







Télből egy kicsit a nyárba... Sajnos, nem utazni indulok, csak ahogy elkészült ez a nyár színeit  és hangulatát idéző  gyümölcssaláta máris egy kicsit derűsebb lett  a hangulatom. Télen különösen fontos a gyümölcsök fogyasztása, mert rengeteg tápanyag és rost van bennük. Nyáron dúskálhatunk a rengeteg-féle, nap érlelte gyümölcsben, ilyenkor azonban be kell érjük kicsit szolidabb kínálattal. Két kedvenc téli C-vitamin forrásom a narancs és a kiwi, gránátalma magocskákkal gazdagítva gyönyörű színkavalkádot varázsoltam belőlük a  tányérra. Az illatos likőr mesterien harmonizált  az édes gyümölcsök zamatával.           

Elkészítési idő: 10 perc

Gránátalmás kiwi-narancs saláta

Hozzávalók:

  • 2 nagyobb vagy 3 kisebb narancs
  • 2 kiwi
  • 1 gránátalma
  • triple-sec vagy narancslikőr


Elkészítése:

  1. A narancsokat és kiwiket meghámozzuk, karikákra vágjuk, váltakozva lerakjuk egy tányérra.
  2. Meglocsoljuk a narancslikőrrel, megszórjuk  gránátalmamagokkal.
  3. Néhány percig állni hagyjuk, hogy a likőr átjárja a gyümölcsöket.  





2 megjegyzés:

  1. Csodásan néz ki, az íze szintén hasonló lehet! Nagyon eltudnám fogadni most !

    VálaszTörlés
  2. Szuper vitamin-tál! Látványa jót tesz a szemnek, elfogyasztása pedig a testnek! Csodás kompozíció!

    VálaszTörlés

A komment nem tartalmazhat linket