2012. április 24., kedd

Bourbon csirke




Ázsiai ízekre vágytam, de nem a megszokott receptjeimet vettem elő. Olyan ételt kerestem, amit expressz gyorsasággal el tudok készíteni, nem kell hosszasan neki készülődni, mégis különleges és finom. Ezt a receptet ezen az oldalon találtam. Fél óra alatt kész voltam vele.     

Elkészítési idő: 30 perc

Bourbon csirke

Hozzávalók:

  • 1 nagyobb csirkemellfilé
  • 1-2 ek olívaolaj
  • 2 gerezd zúzott fokhagyma
  • diónyi frissen reszelt gyömbér
  • 3/4 tk chilipehely
  • 1/4 csésze almalé
  • 1/3 csésze barnacukor
  • 2 ek ketchup
  • 1 ek almaecet
  • 1/3 csésze szójaszósz
  • 1/2 csésze víz
  • 2-3 szál petrezselyem
  • 1 tk keményítő

1 csésze= 2,5 dl


Elkészítése:

  1. A csirkét falatnyi darabokra vágjuk, kevés olívaolajon barnásra megpirítjuk, kivesszük a serpenyőből és félretesszük.
  2. A serpenyőbe tesszük a többi hozzávalót, addig forraljuk, míg a cukor fel nem oldódik, ekkor visszarakjuk a húst is és kis lángon kb 20 perc alatt puhulásig főzzük.
  3. Végül 1 tk keményítőt kevés vízzel elkeverünk, besűrítjük vele a mártást. Forrón, frissen főtt rizzsel, petrezselyemmel megszórva tálaljuk.




1 megjegyzés:

  1. Fél óra alatt kész? Ez tényleg expressz gyorsaság! ...és milyen finomnak néz ki!! :P

    VálaszTörlés

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!