2010. március 20., szombat

Kérdések és válaszok



Andi kért meg rá, hogy válaszoljak az alábbi néhány kérdésre. Szívesen teszem.


Ha nyernék a lottón...

Mivel csak ritkán lottózom, kevés az esély rá, hogy egyszer nyerek. De ha mégis így lenne az egyik nagy álmomat rögtön megvalósítanám, hogy legyen egy saját, önálló, kényelmes kis lakásom. A családtagjaimnak sem kellene hiányt szenvednie többé soha semmiben. A másik szívügyem a beteg gyerekek és az elárvult, elhagyott kis állatok sorsa. Minden rászoruló kisgyereket meggyógyíttatnék és az összes kis kóbor állatot összeterelném egy nagy farmra, ahol életük végéig boldogan élhetnének.

Rossz szokás...

Nem is szokásnak nevezném, inkább kevésbé pozitív tulajdonságnak. A kos jegyében születtem, ebből adódóan rettenetesen türelmetlen vagyok, érzékeny és őszinte. Ami a szívemen az a számon. Rosszul tűröm, ha uralkodni akarnak felettem, öntörvényű vagyok, bizalmatlan, de nagy a szívem, végtelen a szeretetem, örök a barátságom...

Koffein...

A krémes-habos capuccinonak nehezen tudok ellenállni.


Színeim...

A pasztell színeket nagyon szeretem. De a sárga, narancssárga, mohazöld és világoskék színek is mindig jó kedvre derítenek. A feketét és a pirosat nem kedvelem.


Mi van most rajtam ...

Farmer, világoskék póló, fehér mellény


Háziállat...

Mióta csak létezem, mindig voltak körülöttem állatok. Már kicsi koromban is mindig haza akartam vinni az utcán talált, gazdátlan kiscicát, kiskutyát. Mostanra abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy 5 cica: Milike, Milenka, Bodza, Cinóber Máli, Nyuszi és 1 kutyus: Roxyka végtelen szeretetét és bizalmát élvezhetem. Tőlük mindig szebb a világ...

10 év múlva hol látod magadat...

Jelenleg homályos a kép, de mindenképpen a családom körében egészségben és szeretetben.


Legutóbbi nagy élmény...

Reinkarnációs utazás


Akiktől szívesen olvasnám a válaszokat:




                                                           DeeDee



                                           Lenka


                                          Pocak Panna










2 megjegyzés:

  1. Nea!

    A blogodat nézegetve,most akadtam rá,hogy nekem is továbbpasszoltad a játékot, nagyon szépen köszönöm!!!
    Érdekes,amiket írtál...reinkarnációs utazás? Azt hogy/hol csináltad? Bölcsebb lettél a tudással?

    VálaszTörlés

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!