2013. december 5., csütörtök

BLOGSZÜLINAPI JÁTÉK!

kép: Pinterest


Lassacskán közeleg a blogom életében egy újabb születésnap, szám szerint a 4. Mint minden évben, most is játékra szeretnélek invitálni benneteket. Mivel a blog születésnapja december 27-ére, vagyis közvetlen a karácsonyi ünnepek utánra esik, így jó szokásomhoz híven most is kicsit előbbre hozom a játékot, hogy a nyertesek még az ünnepek előtt megkaphassák az ajándékukat.

Két ajándékot fogok sorsolni, egyet a blogom, egyet pedig a facebook-os oldalam követői között, így aki dupla eséllyel szeretne indulni, az mindkét oldalon pályázhat a nyereményekért.


JÁTÉKSZABÁLYOK:


1.  Legyél "Az otthon ízei" blog követője és jelezd a bejegyzésnél, hogy részt vennél a játékban!


2.  Ha a facebook-os oldalon játszanál, csatlakozz az oldal kedvelőihez ITT, és oszd meg a játékot!



Mindenkit tisztelettel kérek, hogy csak az jelentkezzen a játékra, aki a sorsolást követően vissza is néz a blogomra, mert vannak nálam 3 évvel ezelőtti nyeremények, amelyekért többszöri felhívásra sem jelentkeztek a nyertesek.


...  a nyereményekről:


a képen látható 2 db karácsonyi, dekupázsolt fadobozkát fogom kisorsolni, melyeket a húgom egyedi kézműves termékei közül válogattam, most induló MESKA boltjából.


A játék ma kezdődik és 2013.december 12-én éjfélig fog tartani, sorsolás másnap, ami ráadásul péntek 13-ra esik, így kimondottan szerencsés napnak számít.



GYERTEK, JÁTSSZATOK ÉS NYERJETEK!











38 megjegyzés:

  1. Kedves Nea! Előre is boldog blogszülinapot és további sok-sok finomságot kívánok! Csodás a nyeremény, köszönöm a lehetőséget :-)

    VálaszTörlés
  2. Illik elsőnek lenni???? :P
    No, de a 13 az én szerencsszámom szokott lenni. Vagy, legalábbis eddig az volt... :)
    Nagyon szépek a dobozok, örülnék nekik nagyon! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog Blogszülinapot Kívánok !
    Csodás dobozkák, mindig is vágytam ilyenre:) - ráadásul 13 - án születtem

    VálaszTörlés
  4. Boldog Blogszülinapot így előre is!
    Én jönnék játszani, nagyon szépek a dobozok :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog blogszületésnapot kívánok!! További jó sütést-főzést kívánok Neked, és várom a remek receptjeidet. Az ajándékdobozok csodálatosak, gratulálok a Nővérednek.

    VálaszTörlés
  6. Én most fedeztem fel ezt a blogot, de tetszik nagyon :) Jelentkeznék a játékra is :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot! Nekem az egyik legkedvesebb blogom, minden nap benézek!

    VálaszTörlés
  8. Én is kívánok minden jót a blogszülinapra, és még sok-sok ilyen csodás receptet, amit te szoktál egyébként is rendszeresen, nekem is az egyik legkedvesebb blog a tiéd:-)))) Puszi:-))))
    És persze játszom én is:-))))

    VálaszTörlés
  9. Boldogságos Blogos szülinapot... további finomságok garmadát...szépséges képeket...klassz ötleteket...minden szépet s jót !
    ...játékban is benne lennék ;)

    VálaszTörlés
  10. Boldog szülinapot kívánok, további örömteli sütést-főzést és persze blogolást:) Szívesen játszanék a csodás nyereményekért, de nem szeretném, hogy még a postaköltséget is ki kelljen fizetned Norvégiába:)

    VálaszTörlés
  11. Nea, Boldog Blogszülinapot kívánok:) Gratulálok a Tesódnak is, nagyon szépek a dobozok:)

    VálaszTörlés
  12. Boldog Szülit! :-) Én is játszanék!

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nagyon ügyes a húgod.
    Köszönjük szépen a lehetőséget.
    Várom a sorsolást.
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  14. Jövök és kívánom, hogy továbbra is ilyen lelkesedéssel írd a blogot és leld benne örömödet! :) Játszani jó, az ajándék is szuper és garantáltan vissza is fogok nézni hozzád! :)))

    VálaszTörlés
  15. Boldog blogszületésnapot kívánok, és egyben gratulálok a húgodnak is, nagyon szépségesek a dobozok! Játszanék én is! :)

    VálaszTörlés
  16. Sok boldog blogszülinapot kívánok Neked és a Blognak. Én nagyon boldogan szeretnék játszani. Éppen ma gondoltam Rád, mert előbb nem volt időnk, de ma kiraktuk a tavaly megnyert ajtó kopogtatót és olyan édes. :) Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Viki! Te is eszembe voltál, mikor írtam a posztot. Sosem fogom elfelejteni, hogy mennyire örültél az ajándéknak. Hátha lesz még egy dobozkád is. :)

      Törlés
  17. Köszönöm mindenkinek az eddigi jelentkezést és a jó kívánságokat is! Én már nagyon várom, hogy sorsolhassak.

    VálaszTörlés
  18. Kopp-kopp itt vagyok én is. Imádom a blogod, így nem is volt kérdés. A dobozok csodásak, mint a régi könyvecskék... Izgatottan várom a sorsolást.

    VálaszTörlés
  19. Boldog blogszülinapot és még sok-sok finomságot kívánok neked. Gyönyörűek a dobozkák, örülhet majd aki megnyeri!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És természetesen én is jelentkezem a játékra!

      Törlés
  20. Kedves Nea! Boldog blogszülinapot kívánok!És szeretnék a játékra is jelentkezni.

    VálaszTörlés
  21. Boldog születésnapot, és szeretnék jelentkezni a játékra :)

    VálaszTörlés
  22. Boldog blogszülinapot kívánok!! Csodás a blogod, gyakran benézek hozzád. :) Ezek a dobozkák csodaszépek, bárki is nyeri meg nagyon szerencsés lesz! :)

    VálaszTörlés
  23. Boldogat! :) Jövök játszani!

    VálaszTörlés
  24. Gratula a blogszülinaphoz! Játékba is jövök. :)

    VálaszTörlés
  25. Boldog szülinapot! Szeretnék játszani a csodaszép dobozokért! :)

    VálaszTörlés
  26. Nagyon boldog blogszülinapot! Még további sok ilyen jeles napot és sok finomságot kívánok! :)
    Jelentkezni szeretnék a játékra is!

    VálaszTörlés
  27. Gratulálok blogszületésnapod alkalmából! Kívánok további sikeres blogolást ! Szeretnék játékodra jelentkezni !

    VálaszTörlés
  28. Boldog Blogszülinapot kívánok! Nagyon szépek a dobozok. Szeretnék játszani én is.

    VálaszTörlés
  29. Boldog blogszülinapot!! Majdnem lemaradtam...Csodás ajándékokat hoztál nekünk,de ezt már megszokhattuk az ételeidnél is :))

    VálaszTörlés
  30. Boldog Szülinapot! Én is szeretnék csatlakozni a játékosok köreibe!

    VálaszTörlés
  31. Boldog szülinapot! Én is szeretnék játszani! :)

    VálaszTörlés
  32. Szeretnék részt venni. Boldog születésnapot! Keresztfalvi Erika néven követlek a facebookon.

    VálaszTörlés
  33. Feladatok Teljesítve,mindkét oldalról :)szeretnék nyerni!:)

    VálaszTörlés

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!