2023. december 27., szerda

Blogszülinap

 


Nekem mindig fontos mérföldkő egy születésnap. Nincs ez másképp a blogom életében sem, mely évekkel ezelőtt, ezen a napon született meg. A gyermek neve: Az otthon ízei, kora: 14 év (született: 2009.12.27), hossza: 888 blogbejegyzés, súlya: több száz kilónyi alapanyag. Nem tudom, hogy szaladt el ilyen hirtelen ez a 14 év, de még ma is olyan elevenen élnek bennem a kezdetek, mintha csak tegnap lett volna. A terv az volt, hogy egy helyen legyenek a kedvenc receptjeim, - ne papírfecniken kallódjanak, vagy kis kockás füzetbe írva, amik rendre eltünedeznek - és az ismerőseim, barátaim itt megtalálják azoknak az ételeknek a leírásait, amit nálam kóstoltak, ízlett nekik és otthon is elkészítenék. Az elején nagyon "kezdetlegesek" voltak a képeim, mert csak egy kis kattintgatós géppel fényképeztem, gyakorlatom sem igazán volt benne, de mégis valahogy szemléltetni szerettem volna, hogy hogyan kell kinéznie az elkészült ételnek. Később már próbáltam tetszetősebb fotókat készíteni, ami viszont sokkal időigényesebb volt, mivel 100-150 képet is készítettem, hogy legyen miből azt a néhány "jót" kiválogatni, de én ezzel együtt minden percét élveztem, egy igazán szórakoztató hobbit találtam magamnak, úgy érzem e téren sikerült fejlődnöm menet közben, de még mindig nem vagyok teljesen elégedett. A blog nagyon kedves blogbarátokat, felkéréséket hozott nekem, 14 éve része az életemnek és ha egyszer majd abbahagyom, akkor is szép emlék marad. Az idén kevesebb időm és erőm jutott rá, így nem voltam túl aktív, remélhetőleg ezen jövőre majd változtatni tudok. Születésnap alkalmából illik legalább egy tortát készíteni, nézzétek el nekem, hogy most ez is elmaradt, mivel még mindig a karácsonyi "sütimérgezés"-t próbáljuk kipihenni. Mindenkinek köszönöm, aki olvas, kommentel, privátban megkeres, rendszeresen részt vesz bármilyen más módon a blog életében, hiszen nektek, értetek íródik továbbra is, hogy inspirálódni tudjatok.  


  

6 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog blogszületésnapot kívánok! Köszönöm a sok finomságot, a csodálatos fotókat melyekkel az évek alatt megajándékoztál bennünket. További jó egészséget kívánok a blogíráshoz, nekünk olvasóidnak pedig még sok-sok remek receptet az elkövetkezendő években.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Évi, remélem, hogy még jövőre is fogom írni a számomra oly kedves kis blogomat. Köszönöm a biztatást!

      Törlés
  2. Boldog blogszülinapot kívánok és további jó sütést-főzést amit mi megcsodálhatunk! A legfontosabb jó egészséget kívánok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Éva, valóban az egészség a legfontosabb!

      Törlés
  3. Boldog blogszülinapot kívánok, és kívánom, hogy még nagyon sokáig leld örömedet a sütésben-főzésben, és ezeket örömmel mutasd is meg nekünk!
    Szerencsés, vidám, egészségben gazdag új esztendőt kívánok neked és családodnak, sok szeretettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin, minden évben azt kívánom, hogy csak rosszabb ne legyen.

      Törlés

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!