2023. december 7., csütörtök

Karácsonyi ajánló

 

Kedves Olvasóim! 

Bizonyára már mindenki készülődik a karácsonyi ünnepekre, tervezi a menüt és a süteményeket. Akik még bizonytalanok, hogy milyen édességeket kínáljanak, a jól beváltakat vagy idén inkább kicsit újítanának, azoknak hoztam néhány általam is kedvelt süti ötletet. Inkább aprósütiket válogattam, mert ezek jó része előre is elkészíthető, nem kell az utolsó pillanatban kapkodni velük. A végére betettem két nagyon finom sós receptet és három nőies itókát is, melyből a tojáslikőr a blog indulása óta töretlenül a legnépszerűbb receptjeim egyike, 150 ezer megtekintéssel bír, érdemes rápillantani.

Mindenkinek jó ötletelést, sütögetést kívánok!   

A receptek a linkre kattintva érhetőek el.






https://azotthonizei.blogspot.com/2018/12/habcsokos-fenyomagos-szivecskek.html

https://azotthonizei.blogspot.com/2017/12/makos-felhold.html



2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű válogatás, ebből mindenki választhat magának kedvére valót. Én legszívesebben mindet végigkóstolnám 🙂!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem tudtam ötletet adni és lesz aki elkészít belőle valamit.

      Törlés

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!