2012. január 5., csütörtök

Sikertelen randik egysoros indoklásai



A tűzoltó: Nem éreztem a tüzet

A vegyész: Hiányzott a kémia

A focista: Nem passzoltunk egymáshoz

A hegesztő: Nem volt meg a szikra

A kórboncnok: Élőben egészen más

A matematikus: Nem jött be a számításom

Az ügyvéd: Nem az esetem

A táncos: Valahogy nem fogott meg

A liftkezelő: Nem voltunk egy szinten

A nőgyógyász: Olyan ürességet éreztem

A vak: Nem egyezett a látásmódunk

A festő: Nem festettünk jól együtt

A WC-s néni: Szar volt

A cukrász: Nem volt elég édes

A hadvezér: Nem tudtam meghódítani

Az autó versenyző: Váltanom kellett

A horgász: Nem kapta be a kukacot

Az orvos: Nem hozott lázba

Az informatikus: Nem volt kompatibilis

A jós: Nem volt közös jövőnk

A tanár: Nem tudtam meghúzni

A terrorista: Nem ejtett rabul

A rádiós: Nem voltunk egy hullámhosszon

A bűvész: Nem varázsolt el

A hulla: Nem dobogtatta meg a szívem

Stohl: Ütközött a véleményünk

A boxoló: Nem voltunk egy súlycsoport

A vízvezeték szerelő: Nem volt elég nedves

Pókember: Nem sikerült behálóznia

A terminátor: Nem olvadtam el tőle

A zenész: Nem tudtam ráhangolódni

Az időjós: Nem volt felhőtlen a kapcsolat

A kukás: Szemét volt

A pék: Ebből nem sült ki semmi jó

A tolvaj: Nem lopta be magát a szívembe

Jézus: Más vizeken jártunk

A hajós: Rossz helyen kötöttem ki

A mezőgazdász: Nem aratott nálam sikert

A bíró: Elítéltem a külseje miatt

A postás: Próbálkoztam, de feladtam

A vadász: Bakot lőttem vele

A hegymászó: Nem juttatott el a csúcsra

A színész: Csak megjátszotta magát

A pilóta: Nem repített a magasba

A rekorder: Nem tudtam megdönteni

A rendőr: Nem volt lebilincselő

A csúszdamester: Kicsúszott a kezeim közül




2 megjegyzés:

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!