2010. október 3., vasárnap

Kreatív blogger díjat kaptam





Egyszer már megkaptam ezt a kedves díjat, de az már nagyon régen volt. Ezért köszönöm Marcsinak és Edó-nak, hogy ismételten megajándékoztak vele. Mindig jólesik díjazottnak lenni.


ITT már elárultam 7 dolgot magamról, de ha már játék még 7-et elárulok.

A szabályok a következők:

Meg kell köszönni a díjat annak, aki(k)től kaptam.

A díj logóját ki kell tennem a blogomban.

Be kell linkeltem azt, akitől kaptam.

El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Tovább kell adnom 7 blogtársamnak.

Be kell linkelnem őket.

Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


Akkor lássuk az újabb 7 dolgot rólam:

1.  Nagyon korán kezdtem el a konyhában tevékenykedni, már 10 évesen meleg ebéddel vártam haza a szüleimet a munkából, persze nem rögtön a csülkös pacallal kezdtem.

2.  Kos a csillagjegyem, ami egy tüzes, harcias jegy. A tűz valóban a lételemem. Imádom a tűz melegét, a gyertyák sejtelmes fényét, a kandallóban vagy szabadban égő tűz ropogását és mindent ami a tűzzel kapcsolatba hozható. Gyakran vannak rajtam égési sérülések.
Nehezen kötök barátságot, újat főleg. De akit megszeretek, az örökre az életem részévé válik, akkor is ha távol élünk egymástól vagy ha ritkán találkozunk.

3.  Nem szeretem a felszínes, lelketlen, gátlástalan, másokat kihasználó embereket, a mások verejtékén nyerészkedőket. Számomra ők értéktelenek.

4.  Végtelen alázattal és türelemmel viseltetek az állatok iránt. Az emberekkel kapcsolatban ugyanezt sajnos nem mondhatom el magamról.

5.  Szeretnék megtanulni rendesen fényképezni és sokkal szebb képeket feltenni a blogba, mint amilyeneket jelenleg készítek. Szeretnék sokkal több időt tölteni a blogírással, de sajnos egész napi munka mellett nem jut rá túl sok idő.

6.  A nevem jelentése: bárány, ezért az ismerőseimtől, családtagjaimtól mindig kapok plüss vagy kerámia báránykákat, de csak a feketéket gyűjtöm.


A szabályok szerint most tovább kellene adnom a díjat. Mivel nem tudom ki az, aki örülne neki, vagy ki az aki nem kapta meg többszörösen is, így én most a konkrét megnevezésektől eltekintenék és küldöm mindenkinek, aki szívesen válaszolna rá.









1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szépek a képeid és a blogod is, ügyesen beosztod az idődet, munka mellett:) Minden jó kívánok . és továbbra is öröm teli blog építést üdvozlettel:)D Marika ( Marcsi)

    VálaszTörlés

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!